اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب

angel_of_mercy

Members
  • عدد المشاركات

    59
  • انضم

  • تاريخ اخر زيارة

عن العضو angel_of_mercy

  • الرتبه
    core_member_rank_5
  1. هههههههههههههههه لذيذة اوي ....... زود عليهم بقه خارجة مع ماما (يبقي هوينا يومين كده ) زملكاوية لدرجة اوحش
  2. بالنسبة ليا انا بشوف رمضان في : الراء روح الايمان الميم موت الشيطان الضاد ضوء من الرحمن الالف اجمل الايام النون نعمة الله علي العباد
  3. زي ماقلت الحكم فيها القدر ولو امنيتي يبقي الزمالك يكسب اصل انت ماتعرفش .. ده حبيبي بقول للاهلي انزل و ركب اخوك شوية مافيهاش حاجة يعني ...
  4. يالا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد هيكون عيد ميلادوا الليلة اسعد الاعياد فليحيا ابو الفصاد ............هيه كل سنة و انت طيب ياتوتو و عقبال مانحتفل بمرور 50 سنة طبعا ده اللي عايشين هما اللي هيقوموا بيه
  5. الدنيا لو هتيجي بتيجي لوحدها في ناس بتسبها تيجي و ناس بتروحلها لاحزن دايم فيها و لافرح دايم فيها يعني لا تزعل عليها و لاتزعل منها
  6. صباح الفل ياعمرو انا قلت ابص اشوف ايه الحكاية صوتكم جايب اخر الشارع لقيت الحكاية بسيطة ....كل ده عشان ماشاركتش طيب ياسيدي ادي المشاركة اسم الظهور: angel_of_mercy وده معناه ملاك الرحمة و ده لاني بادرس الطب و المفروض ان احنا رسل رحمة للناس بس بالنسبة ليا تقدر تطبق النظرية دي لاني من ناحية الراحة هاريحهم اوي .... و علي راي المثل اعتبره قلب و راح الصورة الرمزية: صورة طفل زي القمر ومعاه معلقة عشان هوة ياحبيبي بيموت في الاكل مع النظرة الجميلة دي بذمتكم مش يتاكل اكل ؟؟ التوقيع : بيتهيالي ماعنديش
  7. مرسي اوي علي الترحيب الجميل ده منك اولا و من بقية الاعضاء بس انا كنت في معركة مع الامتحانات و الحمدلله لسه خارجة طازة باقل الخسائر الممكنة و طبعا الموضوع عاجبني لسببين: اولا لانك اللي كتبه ( اوعي تصدق ... ده تثبيت بس ) ثانيا لانك عارف اني بحب النوع ده من الكتابات اللي بتتناول مشاكلنا بدون ارتفاع في الضغط او انخفاض في السكر بس الموضوع قشطة ياباشا
  8. ههههههههههههههههههههههههههههههههههه الموضوع جميل جدا جدا بجد انا ضحكت من قلبي و طريقة النقد بالسخرية دي رائعة خلاص ماعدش ينفع ناكل عيش في البلد دي ، ماينفعش كده تقطيع الارزاق ده
  9. لو طلب مني الدفاع علي قضية هتكون قضية عبارة السلام اللي غرقت السنة اللي فاتت ، يمكن قبل كده ماكنتش مهتمية بالحكاية دي لغاية ماشفت فيلم تسجيلي عن الحادثة المروعة دي و سمعت حوار القبطان و مساعديه اللي جابوها من تسجيلات الصندوق الاسود و اللي بتتخللها اصوات الناس و هي بتتشاهد و دعاء من القلب لا من كل خلية في الجسم اللي راح منهم راح و اللي لقوا جثته استقر في مقبرة جماعية و اللي نجا شاف من الاهوال مالاينسي ولكن الكثير منهم اصبح ارواحا تائهة في غيابات البحر
  10. لامؤاخذة ياجماعة نسيت اقول الكلمة الجديدة انما اعمل ايه العيال و ابوهم مطيرين راسي مني وبالنسبة ل blackdream متاسفين ياباشا و طبعا انا مش زعلانة لان الملايكة مابتزعلش و بالنسبة لكلمة الحب الحب هوة نور الشمس ماذا تعني لك كلمة اعز الحبايب علي راي العندليب
  11. تشبيه جميل اوي يا عابدين و انا معاك فيه
  12. انا كل يوم أسمع ........ فلان عذبوه أسرح في بغداد و الجزاير واتوه ما أعجبش م اللي يطيق بجسمه العذاب و اعجب من اللي يطيق يعذب أخوه عجبي !!!
  13. مرسي يا emma علي الرد حقيقي دمك خفيف و اطمنت اني ورايا خليفتي في الملاعب و احسن مني كمان ودة لو قررت اعتزل الملاعب وبعدين احنا لازم نلحق نفسنا بسرعة قبل ماالحالة تتطور كدا هنضيع كدا هنضيعععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع ومش هنقدر نسيطر علي نفسنا بعد كدا و كل يوم الصبح هنلاقي نفسنا بنهرش و ايدنا بتاكولنا .... (زي فيلم الضائعة ) عشان كدا انا لقيت حل كويس لينا وهو ..................................................... الواد حمكشة بتاع القهوة قاللي انه بيبيع قرش الماوس باقل سعر في السوق..... ( ربنا يخليك لنا ياحمكشة.... ياررررررررررررررررب)
  14. هههههههههههههههههههههههه بجد دمك زي السكر وعندك حق في كل كلامك فعلا هما دول الفراعنة .. مشرفينا دايماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..