اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب

قارئة الفنجان

Members
  • عدد المشاركات

    32
  • انضم

  • تاريخ اخر زيارة

السمعه بالموقع

0 Neutral

1 متابع

عن العضو قارئة الفنجان

  • الرتبه
    core_member_rank_5
  1. قارئه الفنجان

    اى ترى المستقبل بقلبها

    شكرا لكى اختى

  2. حلو قوي اسم الجندي المجهول ده ربنا يجعلك من خيرة من خلق اخي الفاضل

  3. جميل قوي الموضوع ده وشكل الولد ده عنده وفاق للجمل جامد جدا
  4. بسم الله الرحمن الرحيم اصدقائي جروب منتدي يالا يا شباب انا سعيده جدا وانا بكتب النهارده ودي اول مشاركة كموضوع في منتداكم الاكثر من رائع ارجو ان تنال استحسانكم خاصة اني مليش في الكتابة وكده يعني الموضوع اللي انا بطرحة هو فكرة التقييم الذاتي وهي فكرة شراكة بين جميع منتديات مصر بمعني في مصريين كتير عمليا منتديات واحنا مش بنستغل ده في عمل منافسة وحاجات زي كده فكانت الفكرة اننا كونا جروب من شباب مصر في الاسكندرية والقاهرة والمنيا وعملنا مناقشة حولين المنتديات وبجد انا كنت سعيدة الحظ عندما طرحت فكرة منتداكم وافكار التنمية البشرية اللي انتم عملينها وبالفعل قمنا بتصنيف المنتديات علي حسب رؤيتنا كشباب مصري فكان منتداكم رقم واحد واحب اقولكم اننا هنعمل جروب علي الفيس بوك وهنحط عليه التصنيفات دي وشكرا في النهاية لسعة صدوركم مع ارق الامنيات
  5. جميلة قوي الشواطئ دي بس الاجمل شواطئ المعمورة ولا سيدي بشر ولا اقولك ايه ولا ايه يا نودي
  6. صفحتك رااااااااااائعة جدا وعلى فكرة أنا كمان من إسكندرية بس عايشة فى قنا وساكنة عند أول صورة فى صفحتك وحكون سعيدة جدا لو قبلتى زيارتى فى قصرك .

    تحياتى

  7. إن شاء الله مرحلة وستمر أختى الغالية..

  8. صفحتك فيها حزن عجيب

  9. حرف (l) >>>> >>>> >>>>يرمز الحرف الأول من أسمك إلي أنك رومانسي الطبع تنجذب إلي فتنة >>>>الحب وسحره. شريك حياتك هو ذو أهمية عظيمة لديك. لديك قاموس الحب >>>>الخاص بك وتقبل بالمغامرات الجديدة وتحب المجازفة . تحب في شريك >>>>حياتك أن يتمتع بقدر كبير من الذكاء العقلي وإلا ستجد أنه من الصعب >>>>عليك إستمرار العلاقة. تحتاج إلي الحب وتموت شوقاً لمعرفة هل حبك >>>>مقدر من الطرف الثاني أم لا ؟. >>>>
  10. بحب الحصان الحصان: أنت تحب أن تعجب الناس، وأن تكون حولك دائماً بطانة من المعجبين والمعجبات المستعدين لعمل أي شيء تطلبه. تحب أن تكون لك مغامرات طريفة وأن تسافر في رحلات. في نفس الوقت أنت تشعر أحياناً أنك وحيد ومختلف عن الآخرين، وتقول أنك تبحث باستمرار عن انسان يفهمك بعمق، تشتاق للاستقرار والأمن والحياة الهادئة.
  11. تسلم روحك الرائعه في صنع هذه الصفحه

    أختك الحياه

  12. بس الاستيل الاصلي للموقع أحلي وأرق من الأستيل الجديد
  13. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
  14. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..