اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب
عاشق الصداقه

شاركنا تكريم النخبه المتميزه صناع منتديات ياللا يا شباب

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

بعد مرور العام والنصف على انشاء هذا المنتدى .. نقوم اليوم بتكريم صناع ياللا يا شباب (المشرفين الاوائل) .. صناع هذا المنتدى

الثمانية افراد الذين رموا البذره الاولى واسسوا هذا الصرح المتميز .. الذى هو محط انظار واعجاب الكثيرين اليوم

وصناع ياللا يا شباب .. هم اول 8 تم الاتفاق معهم على ادارة المنتدى والارتقاء به وهذا بعد انشاء المنتدى مباشرةً بل وقبل الانتهاء من اعداداته بشكل كامل

هم من حضر اول كونفرنس لرواد ياللا يا شباب .. الكونفرنس الذى كان مليئاً بالحماس والذى نجنى ثماره الى يومنا هذا .. فقد كان هؤلاء بفضل الله خيرة شباب المنتدى واللذين تركوا بصمة يشهد لها الجميع الى يومنا هذا

سيقتصر التكريم على هؤلاء فقط .. مشرفى المنتدى الأوائل ..

جدير بالذكر ان هناك اشخاص كثيرون بذلوا مجهودات خرافيه للارتقاء بالمنتدى .. منهم من كان فى بداية انشاء المنتدى ومنهم من زمن قليل .. وللجميع الشكر والتقدير .. ولهم تكريم فى مره قادمه قريبه ان شاء الله

 

سنبدأ الآن بتكريم صناع ياللا يا شباب الذين تم الحديث عنهم فى البدايه .. وبدون ترتيب أو أولويات ..

 

=============================

@ABOTASNEEM 

 

مشرفنا الغالى .. صاحب اول خطوه مع @عاشق الصداقه فى المنتدى .. والسبب الاول بعد ارادة المولى عز وجل .. فى انشاء هذا المنتدى ..

ثانى عضو فى المنتدى .. واعطى للمنتدى الكثييييييييييييييييييييييييييييييير ..( مواضيع ومشاركه .. واداره ايضاً ..)

رائد التنميه البشريه الموعود والمحاضر الفذ .. والمشرف العام للتنميه البشريه بالمنتدى .. والشخص الادارى الثانى بالمنتدى .. والمتميز فى كل ما قدمه :

"عمر المغربى .. ابو تسنيم"

لك اجمل باقة ورود .. ولك شهادة تقدير على مجهوداتك معنا .. ولك وسام صناع ياللا يا شباب

 

award_abotasneem.png

 

 

=============================

@نجمة الكتب

 

مشرفتنا الغاليه .. وصاحبة العقل الكبير جداً .. مشرفة القسم الثقافى (5 لعقلك) والتى امتعتنا بمواضيع من قلمها .. يندر وجودها فى اى منتدى

صاحبة القلم المتميز والعقل المفكر وهى حقاً نجمة الكتب .. ونجمة منتدانا .. وصاحبة الكتابات الشعريه المتميزه أيضاً

نجمة الكتب .. من أتحدى ان يخرج لى احداً موضوعاً واحداً غير متميز لها فى المنتدى كله ..

لكى اختى كل الاحترام والتقدير .. وإن كان بوسعنا اكثر من تكريمك لفعلناه .. ولكن عطاؤنا وجزائنا ضئيل جداً مقارنةً بعطاؤكم

جزاكى الله كل الخير .. ولكى شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب

 

award_negma.png

 

 

=============================

@صناع الحياه

 

العبقرى الفذ .. العالم القدير والمفكر العظيم (كما نسميه) .. محاضر التنميه البشريه العملاق .. ومؤسس (مركز ياللا نجاح للتنميه البشريه) التابع لموقعنا بالتعاون مع شريك نجاحه  @ABOTASNEEM

عبد الله عرابى .. الذى أمتعنا برحلاته الكتابيه .. والتى كانت محط انظار الجميع .. كثر قراؤه وتعددت مواهبه .. وكان اقل شىء يمكن تقديمه له فى المنتدى .. هو انشاء قسم خاص برحلاته بإسمه فى المنتدى

ولم يكن هذا من فراغ .. هذا وحده يوضح ولو جزءاً ضئيلاً من مكانة مشرفنا الغالى بالمنتدى .. وعطاؤه المتميز .. وقد كان ايضاً سبب وجود معظم افضل كاتبى المنتدى ومشاركيه .. لن يكفيك تكريمنا تقديراً

لكن .. سامحنا استاذى .. لن نوفيك حقك مهما فعلنا ..

لك شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب

 

award_sona3.png

 

 

=============================

@:: نبـ القلم ــض ::  (عاشقة القرآن سابقاً)

 

يقف قلمى ها هنا .. عند أختنا نبض القلم بالأخص .. لأنها بالفعل والله تستحق أكثر من اى كلام يمكن ان يقال فيها

صاحبة أفضل مواضيع فى المنتدى وبلا منافس منذ نشأة المنتدى وحتى يومنا هذا .. انظروا لأى موضوع قديم ولا زالت الردود تتوالى عليه حتى الان .. ستجدوا كاتبة الموضوع بالطبع نبض القلم

أكثر من احترم كتابتها بالمنتدى .. واكثر من أفضل قراءة مواضيعها وتفسيرها لقضية ما .. لا أظن ان يختلف اثنان فى المنتدى بادارته واعضاؤه على ان نبض القلم هى الأفضل دائماً بين الجميع

لو سأعطيكى ربع حقك فقط .. سأجعلك تتولى ادارة هذا المنتدى بالكامل .. وأجلس فى بيتنا احاول التعلم منك ..

أختى نبض القلم .. أتمنى من الله عز وجل ان يحقق كل احلامك .. وأن يجزيكى على مجهوداتك العظيمه فى منتدانا كل الخير .. وان يعطيكى جبالاً من الحسنات بكل حرف افدتينا به فى المنتدى

ولن اجد افضل من دعائى هذا كتكريم لكى .. وارجو من الله الا نكون قد قصرنا فى تكريمك .. لك أختى شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب .. ولكى كل التقدير والإحترام

 

award_nabd.png

 

 

=============================

@البرنسيسة وسام 

 

أختنا البرنسيسه وسام .. برنسيسة المنتدى :yahoo: .. والجروب ايضاً ..

منذ اول لحظه لانطلاق المنتدى .. بل وقبل ان يبدأ .. استفدنا منك كثيراً جداً برسائلك الجميله جداً جداً جداً لجروبنا (جروب ياللا يا شباب) .. وما ان تمت دعوتك للمنتدى فى اول يوم له كنتى اول ملبى النداء

افدتينا بقصص رائعه .. اثارت بداخلنا الكثير من اليقظه والتذكير المصحوب بالعبر والقصص الجميله بديننا الحنيف .. والتى كم نتمنى الا تنقطع ..

مشرفة قسم قصص وعبر بالمنتدى الاسلامى .. ومن اولى مؤسسى منتديات ياللا يا شباب .. وأفضل من كتب قصص وعبر بالمنتدى .. وانشط مراسلة وعضوه بجروب ياللا يا شباب

حقيقة .. تستحقى أختنا الغاليه أكثر من تكريم .. ويكفيكى جزاء الله لكى بكل الخير ان شاء الله عن مجهوداتك فى القسم الاسلامى وفى الافاده العامه بالمنتدى والجروب

بارك الله فيكى وجزاكى عنا كل الخير اختنا الكريمه .. لكى شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب

 

award_wsam.png

 

 

=============================

@einour

 

أختنا السوريه المتميزه .. آينور ..

من عصفت بعقولنا بكتاباتها الشعريه الجميله منذ اول موضوع لها بالمنتدى وحتى آخر ما كتبت الى يومنا هذا

الشاعره .. المتميزه .. وصاحبة الروح الجميله والعقل الرائع .. ومشرفة قسم الشعر والادب بالمنتدى ..

حقيقة أختى .. يجب ان انصح كل من يقرأ هذه الكلمات أن يبحث فى مشاركات أختنا اينور وكتاباتها الشعريه .. واتحدى من لا يحب الشعر بأنه سيحبه

ومن ظن انه قد قرأ شعراً جميلاً .. انه سيزداد فى نظره معنى الشعر الجميل من كتابات اختنا اينور المتميزه ..

لكى أختى كل الشكر والتقدير والاحترام .. ولكى من منتداكى الغالى شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب

 

award_einour.png

 

 

=============================

@:: عاشقة الرحمن ::

 

عاشقة الرحمن .. أختنا الغاليه التى ابهرتنا بالكثير من مواضيعها المتعدده فى كل اقسام المنتدى ..

رغم صغر سنها الملحوظ .. ورغم عدم وجودها منذ فتره بعيده .. الا ان كتاباتها وموضوعاتها تلفت انظار الجميع الى يومنا هذا ..

جدير بالذكر موهبتها الفذه العملاقه فى مجال التنميه البشريه .. وكونها عضو بفريق زدنى للتنميه البشريه المعروف .. واول من تحدث فى التنميه البشريه فى منتدانا جواراً لأستاذى ابو تسنيم

وما هو معروف ان التنميه البشريه هى اكبر محور فى منتدانا .. فمنتدانا بفضل الله تنموى من الدرجه الاولى .. والفضل فى ذلك يرجع لله ثم للبذره التى زرعتها اختى عاشقة الرحمن واخى ابو تسنيم

ورورها سوياً ورعوها .. بالموضوعات الجميله التى نستفيد بها كثيراً والتى غيرت مجرى حياتى شخصياً تغييراً كبيراً .. وأظن ان هذا ليس رأيى وحدى ايضاً

أنحنى اختى الصغيره تقديراً لكتاباتك ومجهوداتك فى المنتدى وأتمنى ان تعودى لنا لتمتعينا بالمزيد فى كافة أقسام المنتدى كما عودتينا ..

لك اختى شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب

 

award_3asheka.png

 

 

=============================

@عميد كلية الحب (ميت على قيد الحياه سابقاً)

 

أخى الحبيب السورى المتميز إيفان ..

صاحب الكتابات الشعريه المتميزه .. التى تعد من اجمل ما قرأت فى الشعر الى اليوم ..

ايضاً الادارى الجميل والذى اعطى للمنتدى الكثير .. ولن انسى عباره قلتها فى قسم المشرفين .. إسمح لى بنقلها هنا :

لقد كان أخونا ايفان مثاراً جداً فى البدايه بالمنتدى ويود أن يكبر ويكبر كما نتمنى جميعاً .. وبادر بطباعة بروشور عن المنتدى وطبع منه 1000 نسخه ووزعها بجامعته بسوريا الحبيبه :2:

هذا وحده يكفى لتكريمك حبيبى .. وعطاؤك للمنتدى اكثر من ذلك بكثير .. نتمنى ان تمتعنا بالمزيد حبيبنا وان تعود مره اخرى للبيت الذى شاركت فى تأسيسه

لك كل الشكر والتقدير .. ولك شهادة تقدير .. ووسام صناع ياللا يا شباب

 

award_3ameed.png

 

 

=============================

 

الآن وبعد أن تم تكريم أول من أسس منتديات ياللا يا شباب .. وأول من كانت لهم بصمه كبيره للنهوض بالمنتدى .. إسمحوا لى بطلب صغير ..

 

اود من جميع الأعضاء دعوة من غاب عنا من هؤلاء المؤسسين ليمتعونا بكتاباتهم وروحهم الجميله .. ونناديهم ليعودوا للبيت الذى أسسوه سوياً .. ايضاً اود من الاعضاء تكريم هؤلاء بطريقتكم الخاصه .. ليكتب كل شخص ما يحلو له لتكريمهم ..

 

 

أسعدكم الله جميعاً ووفقكم فى حياتكم .. وجعل منكم جنوداً للرقى بالمنتدى أكثر وأكثر .. بمساعدة الكثير من المتميزين الذين التحقوا بالمنتدى بعدكم ..

تحيتى لـصناع ياللا يا شباب .. ولفريق عمل ياللا يا شباب والمشرفين والأعضاء والزوار ايضاً

وارجو من الله عز وجل ان يكون المنتدى دائماً منبراً للعطاء المتواصل .. ولافادتكم على الوجه الذى تريدونه .. واتمنى ان يجعل الله هذا العمل فى ميزان حسناتنا جميعاً

 

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

 

 

ادارة منتديات ياللا يا شباب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
هذا ان كنت استحقه

 

تستحقه وعن جدارة واستحقاق يا احمد

مش هقولك عشان احنا اخوات فعلا

لا

عشان اول مرة كنت اعرف احمد فيها دخلت اكلم شخص معرفهوش وكان اول كلامى معاه انى طالبة مساعدته عشان مشكلة التجسس للى كانت عندى , وفعلا وقف معايا وفهمنى اعمل ايه واحده واحده لمدة حوالى ساعة ونص كان ممكن يبعت البرنامج وبس لكن فعلا مشى معايا خطوة بخطوة

 

انت انسان مبتبخلش على اى شخص تعرفه او متعرفهوش باى معلومة تعرفها

ومش بتسيبه فعلا الا و هو مفيش مشاكل عنده

 

ده طبعا بصرف النظر عن مجهودك عشان تعلى شأن المنتدى

وجميع مشاركاتك الهادفة

و مواضيعك

 

الف مبروك عليك مقدما الوسام ويشرفنى انى ابقى اول واحده تباركلك عليه

 

 

وببارك لكل مشرفى يلا يا شباب

 

عرابى و ابو تسنيم ونجمة الكتب واينور و عاشقة الرحمن والبرنسيسة وسام وعميد كلية الحب و نبض القلم

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

الف مليووووووووووووووووون مبروك لكل من اخذوا شهادات التقدير وفعلا كل واحد فيهم يستحقها عن جدارة

على الرغم انى موجود فى المنتدى منذ فترة قصيرة جدا ولكنى شرفت بقراءة مواضيع لم اتخيل شباب وفتيات مثلكم فى بدايات العمر ان يكتبوها

مبروك مرة تانيه لصناع الحياة ونجمة الكتب وابو تسنيم والبرنسيسه وسام ونبض القلم مبروك للكل

 

وانا بقولهالك يا عاشق الصداقه انت تستحقها وتستحقها بالفعل عن جدارة

انت انسان خدوم جدا وخصوصا فى قسم البرامج والكمبيوتر ومنساش انا كمان لما كانت عندى مشكله الفيرس ورديت عليا بستفاضه وكمان انت عامل شغل كويس جدا فى هذا المنتدى مشفتوش فى اى منتدى تانى دخلت فيه

ربنا يبارك فيك يا بنى ويبارك فى كل الشباب اللى هنا ويكتر من امثالكم

سلام عليكم

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

فعلا يا احمد تستحقة عن جدارة والف مليون مبروك لكل من اخذ الوسام

وعقبال باقى المنتدى ان شاء الله

وانا اول ما دخلت المنتدى كنت بشوف روح الحب والوفاق بين الاعضاء اكتر من الاخوات

الففففففففففففففففففففففففففففففففففففف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مبروك يا شباب منتدى يلا يا شباب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
تستحقه وعن جدارة واستحقاق يا احمد

مش هقولك عشان احنا اخوات فعلا

لا

عشان اول مرة كنت اعرف احمد فيها دخلت اكلم شخص معرفهوش وكان اول كلامى معاه انى طالبة مساعدته عشان مشكلة التجسس للى كانت عندى , وفعلا وقف معايا وفهمنى اعمل ايه واحده واحده لمدة حوالى ساعة ونص كان ممكن يبعت البرنامج وبس لكن فعلا مشى معايا خطوة بخطوة

 

انت انسان مبتبخلش على اى شخص تعرفه او متعرفهوش باى معلومة تعرفها

ومش بتسيبه فعلا الا و هو مفيش مشاكل عنده

 

ده طبعا بصرف النظر عن مجهودك عشان تعلى شأن المنتدى

وجميع مشاركاتك الهادفة

و مواضيعك

 

الف مبروك عليك مقدما الوسام ويشرفنى انى ابقى اول واحده تباركلك عليه

 

 

وببارك لكل مشرفى يلا يا شباب

 

عرابى و ابو تسنيم ونجمة الكتب واينور و عاشقة الرحمن والبرنسيسة وسام وعميد كلية الحب و نبض القلم

 

بارك الله فيكى أختى تقوى ..

ما فعلته ليس سوى واجبى تجاه كل فرد بالمنتدى هنا

وربما لو ان غيرى لفعل أكثر .. وبارك الله فيكى

ومره اخرى 1000 مليون مبروك لصناع ياللا يا شباب على التكريم

 

الف مليووووووووووووووووون مبروك لكل من اخذوا شهادات التقدير وفعلا كل واحد فيهم يستحقها عن جدارة

على الرغم انى موجود فى المنتدى منذ فترة قصيرة جدا ولكنى شرفت بقراءة مواضيع لم اتخيل شباب وفتيات مثلكم فى بدايات العمر ان يكتبوها

مبروك مرة تانيه لصناع الحياة ونجمة الكتب وابو تسنيم والبرنسيسه وسام ونبض القلم مبروك للكل

 

وانا بقولهالك يا عاشق الصداقه انت تستحقها وتستحقها بالفعل عن جدارة

انت انسان خدوم جدا وخصوصا فى قسم البرامج والكمبيوتر ومنساش انا كمان لما كانت عندى مشكله الفيرس ورديت عليا بستفاضه وكمان انت عامل شغل كويس جدا فى هذا المنتدى مشفتوش فى اى منتدى تانى دخلت فيه

ربنا يبارك فيك يا بنى ويبارك فى كل الشباب اللى هنا ويكتر من امثالكم

سلام عليكم

 

بارك الله فيك .. والله ان ما نجده من افاده للجميع يجعلنا سعداء جداً

ويجعلنا نتعطش لافاده اكبر بمجالات اوسع .. وانتم معنا ان شاء الله لتفيدو المزيد من اخواننا بما لديكم

جزاك الله خيراً لتهنئتك لأحبائنا ومشرفينا الكرام ولكلامك الجميل عن المنتدى :yahoo:

 

فعلا يا احمد تستحقة عن جدارة والف مليون مبروك لكل من اخذ الوسام

وعقبال باقى المنتدى ان شاء الله

وانا اول ما دخلت المنتدى كنت بشوف روح الحب والوفاق بين الاعضاء اكتر من الاخوات

الففففففففففففففففففففففففففففففففففففف مليووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مبروك يا شباب منتدى يلا يا شباب

 

بارك الله فيك حبيبى زورو ....

لقد كنت ولا تزال من اكثر وافضل مشاركى المنتدى ومن اكثر من تعب وجد فيه ومن اجل نجاحه .. فجزاك الله كل الخير

 

 

اود أحبائى لفت النظر لجزئيه بسيطه ..

اولاً انا شاكر جداً لردودكم وتأييدكم .. يكفينى افادتكم عن تكريمى

لكنى ذكرت ما ذكرت لهؤلاء الثمانيه صناع ياللا يا شباب .. فهم من بيده هذا الأمر

فلتقتصر ردودكم احبائى على تكريمهم .. فالموضوع لتكريم اخوانى صناع ياللا يا شباب الذين تم تكريمهم بالأعلى .. وليس مظاهره تهتف بتكريمى :yahoo:

 

 

انتظر الرد بهذا الشأن ممن كرموا فقط .. وشاكر جداً لكلامكم الجميل فى حقى وحقوق احبائى المكرمين بالموضوع

ياللا يا شباب .. كرموا احبائنا .. صناع منتديات ياللا يا شباب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

مبروك لكل المؤسسين الذن حصلوا علي شهادات التقدير فهم يستحقوها عن جدارة

بالرغم أني لم أترف اليهم جميعا ولمن الف الف مبروك لابو تسنيم اخي لعزيز علي جدا وعرابي المحاضر المتميز

واخيرا بالطبع عاشق الصداقة أنت تستحق الوسام وعن جدارة وأنا اكون سعيدة عندما تأخذه فأنت فعلا لم تكن مدير المنديات الأمر والناهي ولكنك كنت لشخص الذي يوجهنا ويساعدنا ربما تكون معرفتي بك من وقت قصير ولكني بالفعل أري أمامي شخص يستحق التقدير وملاين الجوائز والهدايا والتي لن تكفيه حقك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي عاشق الصداقه بحب اشكرك على هالتكريم الجميل و على هالكلمات الرائعه اللي فرحتني و اللي بعدها بتعطيني اكتر من حقي .....

وخصوصا اني بعدت عن المنتدى لاسباب منعتني انتا عارف انو مسؤولياتي كبرت وكترت .... :yahoo:

 

وبحب اهنيك انتا واخي ابوتسنيم واخي صناع الحياة واخي وابن بلدي ايفان وخواتي تقوى القلوب وعاشقه الرحمن ونجمه الكتب على الاوسمه وبهنيكن كمان على الكادر الرائع

 

وبدعيلكم انتو اعضاء المنتدى كلهم بالصحه والسلامه والسعاده

 

وابقدر اوصفلك فرحي وسعادتي ودمتم بخير

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

:yahoo: :yahoo: :yahoo::2: :2: :2: :2: :2:

 

انا ليا الشرف انى عاصرت الناس دى .. لانهم بجد كانوا بيضطرونى انى ادخل المنتدى 100 مرة يومياً مش علشان امور ادارية ولا علشان اضيع وقت ..

ولكن علشان استفيد لانهم بجد مكنش حد فيهم بيكتب كلمة إلا وكانت لازم تفيد اى حد يقرأها .. واللى محضرهمش خسر بس الموضوع ممكن يتلحق ..

لانهم صحيح غابوا عن المنتدى ولكن كتابتهم لا تزال موجوده .. وهذا شأن جميع العظماء .. جيلنا بالكامل لم يعاصر طه حسين او جمال عبد الناصر او الامام الغزالى ..

ولكن ماتزال كلماتهم وكتاباتهم واعمالهم منارةً تضئ الطريق للبشرية .. وهذا شأن اخوانى واخواتى الاوائل فى منتديات ياللا يا شباب الذين قاموا بهذا المنتدى عندما كان فى اول طريقه .. انا اجزم انهم لو كانوا اخذوا فرصهم فى مجالاتهم المختلفة التى يجيدونها لكانوا اصبحوا من العالميين الذين تخلد ذكراهم بسبب كتاباتهم واقوالهم

والكثير .. وإذا كنت تحسب ان كلامى مبالغ فبه كتاباتهم موجوده فى منتدانا يمكن لاى فرد الدخول عليها وقرأتها .. وعندها .. سياتى .. ويقول لى انت قصرت فى حقهم

- إطلع بره - كل الشكر والاحترام والتقدير لهؤلا الذين لولاهم ماكان ليعيش منتدانا الحبيب - منتدايات ياللا يا شباب - شكراً جزيلاً .

 

 

ABOTASNEEM

 

نجمة الكتب

 

Sona3_Al7ayah

 

نبـ القلم ـض

 

البرنسيسه وسام

 

einour

 

عاشقة الرحمن

 

عميد كلية الحب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

انا اسفه اني اتاخرت شويه في الرد بس هم مخلوليش كلام اقوله والله كل اللي فات وبرضه قليل عليكم انت يا احمد تستاهل اكتر من وسام لانك انت لوحدك وسام لكل اللي يعرفك والف مبروووك عليك و\على كل اللي ساعدوك وشاركوا في بدايات تاسيس المنتدى الناس دي تعبت بجد وخصوصا انت وابو تسنيم وتستاهلوا كل التقدير فجزاكم الله خيرا اجمعين وكل اللي كتب موضوع او رد عليه هنا في منتدانا فعلا يستاهل الف شكر لان فعلا اكدولي انه لسه فيه خير في شباب هذه الامه فربنا معانا كلنا عشان نرقى بمستوى منتدانا الى المستوى المطلوب والبركه في ربنا وفيكم يا شباب لا يا <a href="http://yallagroup.net">شباب</a>

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
انا اسفه اني اتاخرت شويه في الرد بس هم مخلوليش كلام اقوله والله كل اللي فات وبرضه قليل عليكم انت يا احمد تستاهل اكتر من وسام

والله يا حنان انا كمان اتأخرت بس والله النت عندى فى مشكله كبيره فسامحونى

اولا احب اقدم التهانى لجميع مؤسسين جروب ياله شباب

ثانيا ياعاشق الصداقه انت تستاهل كل خير وبجد اتمنى ان يصير المنتدى الى الامام دائما

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

والله الكل سرحتن بيحاول انو يقدم شى فى هذا المنتدى والله بس فعلا شكر الى ادارة المنتدى وجميع الاعضاء وشكر خاص الى الاعضاء المميزين وعلى تعاونيهم . وان شاء الله يبقى فى المزيد والمزيد .

تم تعديل بواسطه mahmoued

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

بسم الله الرحمن الرحيم

تهنيه خاصه لمنتداكم على هذه العمر اذا استطاعتم ان توصلوه الى هذا امستوى من الشهره وهذا ليس بغريم عليكم ان تكرمو ا مشرفينكم المتميزين الذين قدنهضو به واوصلوه الى هذه الكانه .

مبروك للمكرمين واتمنى من الله ان يوفق الجميع

شكر لك انت عاشق الصداقه علي ما تقدمه من جهد في خدمة الناس وهذا يدل علي معدنك الاصلي وحبك للخير

تقبلو تحياتي

 

ابو صالح

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

أخى الغالى جداً عاشق الصداقه...قبل أن أعلق على موضوعك..أود أن أرسل لك تحية عطرة وغالية جداً لموضوعك الرائع ...والذى يدل على أنك شخص تحترم جهود الاخرين وتقدرهم حق

 

قدرهم ...رغم أنه مع كامل تقديرى لكلامك وحديثك عنهم إلا انك فعلاً لن توفيهم حق قدرهم ...ولا أى كلمات قد تعطى هؤلاء الأشخاص...بل المثقفين..بل الأعلام...نعم أعلاماً...بل لا... ليس فقط

 

أعلاماً ... إنهم قدوة...أحق أن يحتذى بهم فى الحياة العلمية والعملية...ولهم منى جزيل الشكر والتحية على موضوعات وارآء أفادتنى فعلاً قى مختلف جوانب حياتى...ولكم كنت سعيداً بأن أكون عضواً

 

فى منتدى..يضم فى جنباته أعلاماً كـــــ أبو تسنيم صديقى وأخى وناصحى فى الشدائد والشخصية التى أحمد الله عز وجل أنى إلتقيت بها وكانت إحدى المحاور الهامه فى حياتى ..محاضر التنمية

 

البشرية الذى سأظل أتعلم منه ما حييت....والنجمة .. نجمة الكتب التى طالما أثرتنا بمواضيعها الجميلة الشيقة وأتحفتنا بمواضيعها الرائعه وإن كنت أتمنى أن اراه مواضيها ومشاركتها من

 

جديد.... صناع الحياة ..عبد الله عرابى صاحب الراحلات التى تأخذنى من عالمى أمام شاشة الكومبيوتر الى عوالم موازية أعيش فيها لحظات أتمنى أن لا أعود منها أبداً والذى على المستوى

 

الشخصى يمكنك أن تستفيد منه حتى من مجرد نظرة عابرة من عينه تحمل ألف رسالة محاضر التنمية البشرية والعالم.. فله منى باقة من الورود والتحية العطرة....أختى الغاليى نبـــــ القلم ــــض

 

التى طالما ستظل تتحفنى بمواضيعها والتى أنتظر مواضيعها بفارغ الصبر لأن مواضيعها وكتابتها تتخلل الروح وتحيا آمال قد تكون أوشكت على الموت بداخلى فلها منى أجمل تحية ودعائى أن يكتب الله

 

لها الخير والسعادة فى كل خطواتها وأن يجزيها الله عنا كل الخير... البرنسيسه وسام أميرة منتدانا الغالية والتى طالما أتحفتنا بقصصها وعظتها الجميلة التىأتمنى من الله أن يجعل ما فعلته فى

 

ميزان حسناتها ولها منى أجمل تحية وباقة ورد ولها دعاء منى أن يكتب الله لها الخير والسعادة بقدر ما أسعدتنا...أختنا عاشقة الرحمن التى تتحفنا وسوف تظل تتحفنا بمواضيعها الرائعه ولها منى أفضل

 

وأغلى تحية ودعاء بدوام التقدم والرقى..إختنا الغالية إينور مشرفتنا الغالية بقسم الشعر التى لم أدخل قسم الشعر ألا لأقرأ كتابتها و إبداعتها الجميلة وأود أن أرسل لها تحية وأتمنى من الله ان نراها

 

فى منتدانا من جديد بالخير إن شاء الله..عميد كلية الحب وعميد منتدانا غبت عنا فغاب ركن من أركان المنتدى عز علينا عدم رؤيته ..أتمنى من الله أن نراك بمواضيعك الجميلة فى منتدانا

 

 

 

 

أخى وصديقى وعزيزى عاشق الصداقه إن كنت تكلمت عن مؤسسى ياللا يا شباب وقمت بتكريمهم بأوسمه أتمنى أن أكون فى يوماً من الايام حاصل على هذا الشرف الغالى فلك التحية والتقدير الكامل ...كنت أتمنى أن أكون أنا من يعطى ويمنح هذه الاوسمه لكى أعطى كل علماً من أعلام منتدانا وسام وأعطيك أنت ألف وسام

 

أطلت عليكم ولكن كان فى نفسى كلمات لأناس أحترمهم وأقدرهم وأكن لهم كل المشاعر والاحاسيس الجميلة ...أردت أن تصل اليهم وإن كانت لن توفيهم حقهم

 

فلهم منى دعاء أن نلتقى على أحسن حال ونكون وقتها قد حققنا مبدأنا........معاً من أجل شباب عربى أفضل

 

 

:yahoo:

 

تم تعديل بواسطه Shetos

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

ABOTASNEEM _ نجمة الكتب _ Sona3_Al7ayah _ نبـ القلم ـض _ البرنسيسه وسام _ einour _ عاشقة الرحمن _ عميد كلية الحب

 

عرفت منهم البعض ..والبعض لم اره منذ انضمامى للمنتدى .. ولكن لا يسعنى الا استخدام كلمة العارف

لانهم صحيح غابوا عن المنتدى ولكن كتابتهم لا تزال موجوده

كتابات رائعه وجميله ولا أنسي ان ابو تسنيم هو اول من رد على موضوع كتبته بالمنتدى ... هم بالفعل كتاب من ذهب لذا اهديهم هذة الوردة الذهبيه لهؤلاء الأعضاء الذهبيين

post-1234-1206641367_thumb.jpg

وهم بالفعل يستحقون الوسام

تم تعديل بواسطه eng_alaa

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

مبروك علينا جميعاً

الف مليون مبروك الى كل اعضاء المنتدى الغاليين

 

واسأل الله ان يجعلنا ممن يقولون فيعملون .. ويعملون فيخلصون .. وخلصون فيقبلون

 

--------------------------------

 

ومن المؤكد انك لا تستحق وسام ياعاشق الصداقة

 

فانت وسامنا الغالى .. وانت لا تستحق وساما واحداً

 

ولكن تستحق كل أوسمة العالم لك وحدك .. حبيبى الغالى

 

"مبروك علينا"

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

الف مبروووووووووووووووووووووووووووووك لجميع المكرمين بالوسام وطبعا يستحقونه لأنهم فعلا اعطوا المنتدى ولم ينتظروا اى مقابل

 

وطبعا اول من لا ينتظر المقابل ولكنه يسعى الى اكبر من ذلك وهو النهوض بالعالم العربى الى الرقى والتقدم وهو انت يا

عاشق الصداقة

 

فعلا يا حب تستحق الف وسام وربنا يعينك ويهديك والى الأمام يا كرينكل وان شاء الله ربنا يبارك فى الجميع

 

والله والله مافيش روح كده يا جماعه كله بيحب بعض وكله عاوز يخدم بعض ما فيش تكبر ولا بخل ولا اى حاجه مش كويسه بالعكس كله يسعى الى هدف واحد

 

يارب يارب جمعنا على الخير على دايما يا رب العالمين

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

ايه ده كله

دي اجمل مظاهرة حب في منتدى يللا يا شباب

 

اجمل وفاء من اخي وحبيبي عاشق الصداقة

 

واجمل تقدير من اعضاء المنتدى الغاليين

 

تحية من القلب إلى كل من كرمهم العزيز علينا جميعا أحمد عبد الرازق (كرينكل)

 

ابوتسنيم - صناع الحياة - نبض القلم - نجمة الكتب - البرنسيسة وسام - اينور - عميد كلية الحب - عاشقة الرحمن

 

 

وخالص الشكر إلى فرسان المنتدى الآن

 

العارف - شيتوس - المهندس علاء - المنسي - بسنت - حنان - زورو - تقوى القلوب و ..... الكثير من فرسان المنتدى

 

والى الأمام دائما

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

الف مبروووووووووووووووووووك

 

مؤسسي يالاياشباب علي الشهادات الجميلة دي

 

و طبعا دي حاجة قليلة جدا مقارنة بمجهوداتكم الرائعة

 

مبروك اخي الحبيب كرينكل علي الوسام

 

انت تستاهل اكتر من كده

 

ربنا يكرمك يا احمد

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

ايه ياجماعه ده

:yahoo:

 

معقول كل المهرجان ده يحصل وانا مش هنا :yahoo:

 

على العموم بجد كل الناس اللى اتكرمت تستحق ده واكثر بكتييييييير

 

وانت كمان يااحمد ياحبيبى تستحق الوسام ده

على رأى المثل يااخى ( طباخ البسبوسة بيتذوقها ) :2:

 

وانت مش عملتلنا بسبوسة !!!

 

 

 

انت عملت احسن منتدى مفيد بجد لكل الى بيدخلوه

بجد انا ربنا يعلم انا اتعلقت اد ايه بالمنتدى ده

 

 

لدرجة انى اعتبرته بتاعى :yahoo:

 

على العموم بجد يارب يخليكم كلكم للمنتدى وان شاء الله يبقى اكبر منتدى فى الوطن العربى

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

شكرا يا عاشق الصداقه على هذا المجهود الرائع

ومبروووووووووووووك لكل اللى اتكرموا واللى هيتكرموا بأذن الله ... الكل هنا يستاهل التكريم حتى لو شارك

بكلمه تشجيع واحده

وان شايفه اجمل هديه بنخدها اننا بنشوف المنتدى الصغير بيكبر قدامنا كل يوم وبيتقدم اكتر واكتر

مع ان المنتدى هو اللى بيدلنا اكتر ما بنعطيله كفايه انه بيحتوى كتباتنا وبيستحمل ما ننقش فيه من ألم وفرح

 

وطبعا يا عاشق انت مش محتاج استأذان مننا انك تاخد الوسام

واسمحلى ولو اخواتى المشرفين يسمحولى

اقولك بالنيابه عن كل اللى اتكرموا انك تستاهله

انت قمت بمجهود كبير فى المنتدى ومن حقك الوسام واكتر من الوسام كمان

واكيد الكل يتفق معايا على هذا ..

بتمنالكم التوفيق والنجاح دائما ويارب دايما من نجاح لنجاح اكبر

 

لكم منى كل الود

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

ربنا يوفقكوا يا شباب احلى حاجه فيكم روح التعاون والفريق اللى ما بينكم ربنا يديم عليكم النعمه دى

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

spacer.gif

الف مليووووووووووووووووون مبروك لكل من اخذوا شهادات التقدير وفعلا كل واحد فيهم يستحقها عن جدارة

على الرغم انى موجود فى المنتدى منذ فترة قصيرة جدا ولكنى شرفت بقراءة مواضيع لم اتخيل شباب وفتيات مثلكم فى بدايات العمر ان يكتبوها

مبروك مرة تانيه لصناع الحياة ونجمة الكتب وابو تسنيم والبرنسيسه وسام ونبض القلم مبروك للكل

 

وانا بقولهالك يا عاشق الصداقه انت تستحقها وتستحقها بالفعل عن جدارة

انت انسان خدوم جدا وخصوصا فى قسم البرامج والكمبيوتر ومنساش انا كمان لما كانت عندى مشكله الفيرس ورديت عليا بستفاضه وكمان انت عامل شغل كويس جدا فى هذا المنتدى مشفتوش فى اى منتدى تانى دخلت فيه

ربنا يبارك فيك يا بنى ويبارك فى كل الشباب اللى هنا ويكتر من امثالكم

سلام عليكم p_up.gifp_report.gif

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

24866599rb9.gif

 

 

15ss7.gif

 

 

86ho0.gif

 

 

عاشق الصداقه

 

 

 

86ho0.gif

 

 

طبعا من غير كلام و من غير ما تسال حبيبي العزيز و اخي الغالي . . . . .

 

تستحق كل الحب و الاحترامك و الاعجاب بحضرتكم الكريمه

 

pic0108045868vs0.jpg

 

فكم من الايام سهرت و كم من الايام اضنى التفكير عقلك وانت مهتم بالمنتدى هذا

 

بالاضافه الى مشاكل كل الاعضاء و حتى كنت تتبنى مشاكلهم لتعود لهم بالحل السليم

 

oyqmn0nyvo4thku2ttngxo5.gif

 

و لن ولم انسى ابدا دموعك الحنونه التي انهالت على صديقنا احمد عماره حين علمت بانه

 

سيغيب عنا و هو حاضر بيننا بابداعاته الباقيه الى الان و لن انسى ابدا موقفك الرجولي و البطولي

 

في كثير من المواقف التي تحتاج الى الحزم و القوه

 

 

و الان تسال ان كنت تستحق الوسام . . . . . . .

 

و انت هو الوسام نفسه الذي يجب ان يكون على راس كل مننا و انا اولهم ماذا اقول و اقول

 

فلو اردت وصفك لما انتهيت حتى و ان انتهت صفحات هذا المنتدى كلها . . . .

 

post-405-1207434825_thumb.png

 

 

و احب ان اخص بالذكر بانك افضل الاصدقاء لي يا عاشق الصداقه يا كرنكول

 

مكانك بالقلب و بروحي ماواك و بين عيوني انت منيايش خايف

 

جميل انت و مثيير بكل مزاياك حرام الليل يخلص من سواليفك

 

 

86ho0.gif

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..