اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب
تويتي

[مكرر] دوس كليك

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

عندمـــا تشعــر بضيــق وترى ظــلام من حــولك...

إضغط ::click:: على ســاعة حيــاتك...!! :

عندمـــا تمشــي وحيــدا بدون أي رفيــق أو صديــق...

إضغط ::click:: على قائمــة أصداقائك...!!

عندمـــا تزداد همــومك وأحزانــك في لحــظة تتمنــى الموت بها...

إضغط ::click:: على صفيحــة أعمــالك...!!

عندمـــا تكون ضائعــا بين طــرق الحيــاة بدون أي دليــل او مرشــد...

إضغــط ::click:: على خريطــة أحلامـــك...!!

عندمــا تلقــي نفســك بدون أي عمــل وقد غالبك الملل...

إضغط ::click:: على تاريــخ وقتــك...!!

عندمـــا تهاجــر بعيــدا عن كل ماحولك..عن كل أهلــك وأصدقائك...

إضغـط ::click:: على فواصـــل عمــرك...!!

عندمــا تشاهــد التلفــاز وترى ذلك يقتــل وتلك تغتصــب ومازلت تتذمــر 00

إضغــط ::click:: على موطــن ضميــرك...!!

ஐ◄..*..░░~~ ::CLiCk:: ~~░░..*..►ஐ

عندمــا تضغــط على هذه الكلمــة سيصبح جهاز التحكم "الريمــوت" في يديــك أنت...

انت الذي تحدد مصيــرك وتحدد إتجاهــك...

تحدد أعمالك اهي في طريق النور ام في طريق الظلام...

ســاعة حيــاتك,,,قائمــة أصدقائــك,,,صفيحــة أعمالــك,,,

خريطــة أحلامــك ,,, تاريــخ وقتــك,,,فواصــل عمرــك,,,

موطــــــــــــن ضميــــــــــــرك...

كل هذه ليس كلمــات كتبت هبــاء منثــورا...

وإنما لكل حرف منها له معنـــى...

إن كنت فعلا تمسك جهــازك مسكــة صحيحــة وصادقــة...

وقتهـــا ستعــرف مامـعنــى كل حرف منها....

وستعــرف من تكـــــــــــون...!!

كنـــت أنت القوي,,المكافــح,,في تلك اللحظــة...

لحــظة وقوفــك مع نفســك وقفــة صادقــــة...

فإنها لحظـــتك انـــت ...

فلا تخـــذل نفســـك...

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

رائع

 

ما اجمل ضغطة click فى مواقف كهذه .. فسوف تغير الضغطه مجرى الأمور تماماً بإذن الله

 

شكراً جزيلاً على الموضوع الجميل اختى تويتى :keda:

 

ننتظر المزيد من موضوعاتك الجميله فلا تحرمينا

 

تحيتى وتقديرى

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

السلام عليكم

 

موضوع جميل بجد و فعلا عندك حق ف كل كلمة

 

 

و لما تكون ف منتدى يلا يا شباب و زهقان من الدنيا اضغط كليك على موضوع حلو زى ده و انت حالك يتغير

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

موضوع جميل فعلا منك تويتي

بس ندوس clickشمال ولا يمين محددتيش عموما احنا نبدا باليمين

هههههههههههههههههههه

فعلا الانسان لازم يحكم نفسه قبل ما اي حد يحكمه

ونقطة الكنترول عندنا هي العقل والمثل بيقول:

عقلك في راسك تعرف خلاصك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

كرينكل وسوسنه وحنان القلب

والله نورتوا الموضوع بمروركم

اسفه الترحيب بيكم اتاخر بس والله مش كنت بدخل خالص

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

شكرا عالموضوع الرائع

 

ونضغط كليك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

موضوع رائع..

 

ولكن هناك الكثير من المواقف التى لا يوجد لها ضغطة كليك للأسف..

 

وياليت لو أن لها..

 

شكراً جزيلاً تويتى ...

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ابو تسنيم دوس ولا يهمك نورت الموضوع

شيتوس صدقني لو انت حابب تدوس كليك هتقدر ودا لاي موضوع

محدش واخد منها حاجه

والله نورتوا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

موضوع مكرر

 

لذا نتابع فى رابط الموضوع الأقدم

 

 

http://forums.yallagroup.net/4036

 

جزاكم الله خيرا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك


الموضوع مكرر

وطبقاً لسياسة المنتدى يتم إغلاق الموضوعات المكرره وإبقاء الموضوع الأصلى بعد ذكر رابطه

يمكنكم متابعة الرد فى الموضوع الأصلى المذكور رابطه بالمشاركه السابقه



الفريق الإدارى بمنتديات ياللا يا شباب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
زوار
هذا الموضوع مغلق.

×