اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب
Shetos

متعب تحت انظار الشياطين الحمر

Recommended Posts

سافر مندوبين من نادي مانشستر يونايتد الانجليزي الي البرتغال لمراقبة عماد متعب لاعب ومهاجم المنتخب الوطني المصري والنادي الأهلي خلال مباراة منتخب مصر مع نظيره الانجولي والتي أقيمت بلشبونة، بجانب العديد من المندوبين الآخرين من أندية انجليزية أخري.

 

صرح بذلك الكابتن شوقي غريب المدرب العام لمنتخب مصر خلال اتصال ببرنامج "الرياضة اليوم" وقال أن متعب كان تحت منظار العديد من السماسرة وخاصة الذين يعملون للأندية الانجليزية ولكن لم يتكلم معه احد لان هذا من اختصاص الأندية وليس اللاعب أو مدربي المنتخب.

 

وأضاف غريب أن متعب كان في قمة التركيز خلال الفترة الماضية وخاصة أثناء مباراة انجولا والتي انتهت بالتعادل 3-3 وأحرز أهداف المنتخب المصري عماد متعب بجانب العديد من المساعدات التي قام بها لزملائه بالفريق.

الموضوع منقول عن احد المواقع الرياضيه بس انا مش بحب اعلن غير عن منتدايا الغالى

 

تم تعديل بواسطه Shetos

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

حبيبي شيتوس اسف جدا علي اني اقول لحضرتك ان المعلومه دي خاطئه وان المندوبين اللي جم الماتش فعلا من مانشيستر يونايتد(الشياطين الحمر)

وهما عددهم اتنين ومنهم مساعد اليكس فريجسون شخصيا وجم علشان يتابعوا الاعب رقم 22 في منتخب انجولا اللي جاب الهدف التالت لانجولا وليس لعماد متعب وده تكذيب للكلام الذي قاله شوقي غريب المدرب العام لمنتخب مصر وكلامي ده من مصادر موثوق فيها ومن موقع مانشيتسر نفسه احب اوجه ليك الشكر علي الموضوع ولكن لابد من التاكد من صحه المعلومه اولا ومش اي كلام حد يقوله نصدقه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

المعذرة...بس الكلام ورد على لسان الكابتن شوقى غريب وعلى لسان اللاعب وكمان برنامج الدرجة التالتة قال انه الموضوع نازل على موقع النادى..وطبعا قناة مودرن سبورت الكابتن مدحت شلبى..طبعا بعد كل الاجماع ده اعذرنى اخى مصطفى اكيد يبقى الموضوع لازم ينزل..لان كل اخبارنا الرياضيه منقولة عن النت او عن البرامج الرياضية..وصعب التاكد منها شخصيا..وشكرا على مرورك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

اوك حبيبي شيتوس ولا يهمك بس انا حبيت اوضح رائي في الموضوع واوضح الحقيقه لاعضاء المنتدي

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

زائر
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..