سبرتو 2 قام بنشر October 12, 2007 فضيحة طالبه سعوديه في الثانويه بعد التحية والسلام.... ....اليكم هذه القصة الغريبة التي يقشعر لها البدن القصه تقول ان فيه بنت تدرس في الثانويه واسمها (عبير ) مره راحت السوق مع امها ...... اممممممممممممه وش شافت بالسوق اقولكم .. وقابلت واحد ورقمها ...المهم اخذت الرقم واتصلت عليه تعرفت عليه وهو اسمه (خالد) تعرفو علي بعض وزادت العلاقه وقوة بينهم ... كلن منهم يبي يقابل الثاني ولا لقو طريقه وفجأه جات فكره لخالد... قال اقول عبير ورى ما نتقابل عند المدرسه .. قالت عبير:: كيف وضح؟؟؟ قال اسمعي انتي ابوك ينزلك الصباح ويروح الدوام صح؟ قالت :صح عليك.. قال انا امرك وتركبين معي قالت بس المديره بتكلم على البيت قال :: افصلي التليفون وارتاحي قالت::بس خايفه اتوهق قال جربي ونشوف المهم راح ابو عبير ووصل بنته للمدرسه ومشى .. وثواني الا وخالد واقف وركبت عبير بسرعه وراحوا افطرو في ذا الكوفي شوب الفخم وجلسو يسولفون ويم تمت الساعه 12:15 راح خالد ونزل عبير ورجعت البيت وهي خايفه بس محد درى .. وكلمت خالد على طول وقالت ان اهلها ما درو وطمنته وسولفو شوي وقال خالد وش رايك اقابلك بكره قالت :لالالا مو كل مره تسلم الجره قال :المره ذي جايب لك هديه قالت :مر واشوف الوضع ومر خالد في الوقت نفسه وركبت عبير المهم اخذو على هالحال اسبوع كامل من السبت الى الاربعاء ... وجاء يوم السبت اليوم اللي نست فيه عبير تفصل التليفون.. وطلعت مع خالد .. ولا التليفون يرن ..قامت ام عبير (يالله صباح خير) ام عبير:الو المديره ::الو السلام عليكم ام عبير :عليكم السلام من تتكلم؟؟ المديره::انا الاستاذه هدى مديرة المدرسه اللي تدرس فيها بنتك ام عبير::هلا عسى ما شر المديره :لا ما فيه الا الخير بس عبير لها اسبوع ما داوت عسى ماهي مريضه ؟؟ ام عبير ::كيف ...((وصرفت الموضوع)) ايه الله يسلمك البنت مرضت شوي بس المديره :: زين الف حمد الله على سلامتها مع السلامه :: ام عبير دارت بها الدنيا وما تدري وش تسوي هل تعلم ابو عبير ولا تمسك البنت وتسالها ؟؟..؟؟ المهم قالت لابو عبير عن كل شيء وقال اسمعي لا تقولين لها اي شيء انا بشوف وين تروح... ويوم الاحد وصل ابو عبير بنته ومشى شوي ووقف الا هذي االلكزس تمر وتركب عبير بنته المهم اللكزس كانت مضللله ومشى وراها ابو عبير الين مكان فيه الشقق ونزلت عبير وخالد ووقف ابو عبير ونزل ومسك راعي الشقق وقاله في اي شقه ؟ وعلمه شقه 14 وطلع ابو عبير وهو يطلع الدرج كان خالد نازل وما انتبه ابو عبير له المهم طق الباب وفتحت عبير وانصدمت يوم شافت ابوها وضربها وهي هجت للمطبخ واخذت السكينه تبي تروع ابوها وغلطت وطعنته في صدره وطاح الابو مغمى عليه وجا خالد وشاف الموقف وقال لعبير بسرعه شيلي معي للحمام وحطوه في ((البانيو)) وملوه مويه وحطو عليه صابون الغسيل عشان الرغوه وطلعو ورجعت البنت للمدرسه وهي تفكر في اللي صار حقيقه ولا خيال ..المهم طلعت من المدرسه ورجعت مع الباص وطقت باب البيت الا المفاجأه الغريبه ابوها فتح لها.... وصاااااااااااحت وقالت ::ابوي مو معقول رد أبوها : مع تايد ..الغسيـــــــــل ما فيش مستحيــــــــــــــــــــ ـــل ... ... هههههههههه ههههههههههههههه هههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههاي <<<<<<<< حاسة إنها حتتلطش خخخ تعيشوا وتآكلوا غيرها منقووووووووووووووووووووووووووووول شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
«۞۩ أبو سليمان ۩۞» 179 قام بنشر October 12, 2007 ايه الحلاوة دي , هو صح انا مفهمتش حاجة من اللهجة اللي انت كاتب بيها بس يظهر ان الأعلان ده عن تايد اعلان ممتاذ عشان كده انا مش هستخدم تايد ( معرفش ممكن حد يكون متضايق مني في البيت و يضربني بسكين و يقول انا هعالجك بتايد و انا بصراحة مبحبش السكاكين ) شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
سبرتو 2 قام بنشر October 12, 2007 هاهااهاها شكرا على المرور اخى خالد شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
ABOTASNEEM 117 قام بنشر October 12, 2007 بالرغم من قمة رخامة النهاية الا ان القصة الفعلية التى فى القصة قوية جداً وواقعية جداً فمثل هذا الذى ذكر فى القصة يحدث كثيراً واسأل الله ان يهدى كل شباب وفتيات المسلمين شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
فراس فراس 0 قام بنشر October 12, 2007 أيه ياعم الحلاوة دى بس أحلى حاجة فى الموضوع أنه ضرب أكتر من عصفور بحجر واحد اول عصفور انه بيورينا الأستخدام الخاطئ للموبايلات ماهو الموضوع بقى سهل الواحد من دول يشاور للبنت من دول ويقولها نمرته وفى لحظة تكون عايزة تكلم حد تاخد نمرته وتكلمه وبعدين بدل ماكان الموضوع نظرة فميعاد فلقاء وماأدراك مابعد اللقاء بقى الموضوع نمرة فاتصال فكلام فميعاد فلقاء يعنى الموضوع بقى أسهل يعنى بدل ماالواحد بيبص ويتعب نفسه على مااللى بيبصلها تبصله ويعينى ممكن تكون مكسوفة فماتعبروش علطول وياعالم ممكن ماتشوفهوش تانى لأ هو بيبصلها مرة واحدة وبيديلها نمرته والشيطان يبدأ شغله وينتهز فرصة ان هى مخنوقة وعايزة تكلم حد فايخليها تكلمه وبعدين يتقابله وتحكيله عن مشاكلها (امال هى كلمته ليه) وده طبعاً علشان هى مش لاقية حد تكلمه(عيب فى الأسرة) وبعد ماكانوا بيتقابلوا فى الشارع بقوا يتقابلوا فى المطعم وبعدين فى الشقة يعنى من مكان عام ألى مكان أكثر انغلاقاُ فأكثر فأكثر ألا أن يكونوا وحدهم تماماً فيحدث المحظور تانى حاجةلماأن البنت بتقطع فيشة التليفون علشان تستخبى من اهلهاوده علشان بتعمل حاجة غلط ماهو لو ماكنتشى بتعمل حاجة غلط ماكنتشى خافت من حد وبعدين ربنا بيستر مرة والتانية والتالتة على أمل أن الواحد يتوب ولما مايلقاش منه رجى ويلقاه مصمم على ذنبه ساعتها الشخص بيفضح نفسه بنفسه وآخر حاجة الأعلانات اللى بتشتغلنا وتقول أنه مفيش مستحيل شـــــــكراً ياسرور على الموضوع شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
سبرتو 2 قام بنشر October 12, 2007 الصراحة انتة يا اخى فراس وصديقى الغالى ابو تسنيم وضحتو كل حاجة عاوزة تتقال من الموضوع دة ويجعلة عامر شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
المتحدية 1 قام بنشر October 13, 2007 اكيد الوحيدة اللي فهمت اللهجة دي انا .. حلو الموضوع يا سبرتو بس القصة دي قديمة ونهايتها مش كدة .. نهايتها ان هي رمت ابوها من البلكونة وراحت تغسل هدومها من الدم ومارضيش يطلع الدم راح ابوها جالها في حلم وقالها البقين اللي في الاخر ددول .......... بس صدق الموضوع رخم بس له عبرة وتورية........... شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
einour 3 قام بنشر October 15, 2007 اولا بشكرك اخي سبيرتو على الموضوع الظريف واللي احلى ما فيه انو باللهجه السعوديه دمت بخير وبانتظار المزيد شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
سبرتو 2 قام بنشر October 15, 2007 اشكرك اختى المصرية الاصل السعودية الاقامة على الرد الجميييل وبطعا يا اختى اينور انتى ليكى عظيييييييييييييم الشكر شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر
تقوى القلوب 12 قام بنشر November 2, 2007 انا اسفه بس انا مبحبش عناويين الفضايح بحس انها مجرد بروباجندا زى بتاعت الصحف الصفراء اللى بيستغلو كل شىء بعدين مش اى بنت هتوافق تكلم اى شاب وتخرج معاه على طول كدا شارك هذه المشاركه رابط المشاركه شار ك علي موقع اخر