اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب
bads ahmed amer

أدخل وقول

Recommended Posts

أدخل وقول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

المثل بيقول اللى يعيش يا ما يشوف

 

 

كل ما الإنسان يفوت عليه يوم بيعرف حاجات مكنش يعرفها

 

 

وساعات عاداته بتتغير ويعمل حاجات كان مستحيل إنه يعملها قبل كده

 

 

يا ترى أنت أو إنتى منهم ؟؟؟

 

 

طب لو منهم ؟

 

 

إيه الحاجات اللى معملتهاش زمان وجه عليك الوقت وبقيت تعملها؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدس أحمد عامر

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

جميلة أوى فكرة الموضوع ده يا بدس..

 

والله أن كان لا يمكن وأنا صغير أشجع الزمالك..

 

بس لما كبرت وعرفت إنهم غلابة وبرده والدى زمالكاوى صميم زى كده..

 

قولت أخد فيهم ثواب وأشجعهم..

 

طبعاً أنا بهزر..

 

الحاجة اللى مكنتش بعملها وبقيت أعملها

 

كان لا يمكن أدخل نت من بره البيت ..بس للأسف دلوقتى مضطر أدخل عشان دورى الإدارى ولأنى مقدرش أبعد عن

 

المنتدى أبداً ابداً ابداً ..

 

شكراً بدس..

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
الحاجة اللى مكنتش بعملها وبقيت أعملها

 

كان لا يمكن أدخل نت من بره البيت ..بس للأسف دلوقتى مضطر أدخل عشان دورى الإدارى ولأنى مقدرش أبعد عن

 

المنتدى أبداً ابداً ابداً ..

 

شكراً بدس..

 

 

جعله الله فى ميزان حسناتك

 

 

الشكر لك أنت أخى الغالى

 

 

 

 

بدس أحمد عامر

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

انا زمان كنت لا يمكن لو ايه يحصل اني انام وقت قليل من غير شبع .....

 

بس طبعا دلوقتي عشان المسؤوليات كترت عالواحد :cool::lol: بقيت مضطرة اني استغنى شوية عن اليوم و من اهمها طبعا " متابعة المنتدى و موضوعاته "...

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

ياااااااااااااااااااااااااااااااه

دا في حاجات كتير اوي الواحد مكنش بيعملها وهو صغير وبقي بيعملها دوقتي و حاجات كان بيعملها وهو صغير ومبقاش يعمها دلوقتي( طبعا فاهمني)

 

انا مثلا

 

كنت معرفش يعني ايه كمبيوتر ودلوقتي الحمد لله زي القرد فيه اهه وماشي الحال

وانا صغير مكنتش بصلي ودلوقتي او من فتره الاعداديه علي التحديد بدات اصلي والحمد لله

كنت تافه وومكنتش بفكر في اي موضوع زي اي طفل دلوقتي بقيت بفكر في الحاجه في من كل جوانبها الاول

 

متشكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررين

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
زمان كنت لا يمكن لو ايه يحصل اني انام وقت قليل من غير شبع .....

 

بس طبعا دلوقتي عشان المسؤوليات كترت عالواحد :cool::lol: بقيت مضطرة اني استغنى شوية عن اليوم و من اهمها طبعا " متابعة المنتدى و موضوعاته

 

 

 

 

ربنا يخليكى للمنتدى يامتحدية

 

 

والله المنتدى مفتقدك ونفسنا نشوفك علطول

 

 

شكرا على مرورك خفيف الظل

 

 

ومش تحرمينا منك

 

 

 

 

كنت معرفش يعني ايه كمبيوتر ودلوقتي الحمد لله زي القرد فيه اهه وماشي الحال

وانا صغير مكنتش بصلي ودلوقتي او من فتره الاعداديه علي التحديد بدات اصلي والحمد لله

كنت تافه وومكنتش بفكر في اي موضوع زي اي طفل دلوقتي بقيت بفكر في الحاجه في من كل جوانبها الاول

 

متشكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررين

 

 

 

 

شكرا على الصراحة يادرش

 

وربنا دايما يهديك للخير والثواب

 

الشكر لك أنت على المرور

 

ويعز علينا زعلك يامصطفى

 

وإحنا عارفين إنك بتحب المنتدى قوى

 

وهترجع لنا تانى وبعدين مش ينفع نقف لبعض على الواحدة

 

ومنتظرينك يا طاطا

 

 

 

 

 

 

بدس أحمد عامر

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

زائر
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

جاري التحميل ...

×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..