اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب
ديدو

مصر تخسر من أمريكا وديا استعدادا لكأس العالم للشباب

Recommended Posts

خسر المنتخب المصري للشباب من نظيره الامريكي بهدف نظيف في اللقاء الودي الذي جمع بين الفريقين باستاد المكس في إطار استعداداتهما لبطولة كأس العالم للشباب المقرر انطلاقها في سبتمبر المقبل.

 

وسيتقابل المنتخب الوطني مع منتخب أمريكا يوم 29 من الشهر الجاري على استاد برج العرب وذلك طبقا لتصريحات من الاتحاد المصري لكرة القدم.

 

لم ينجح الفراعنة في تعديل النتيجة طوال المباراة خاصة في الشوط الثاني الذي شهد إضاعة وابلا من الفرص المصرية ووقف الحظ مع الضيوف الذين نجحو في تسجيل هدف وحيد مع اعتمادهم على الهجوم المعاكس في ظل تقدم المصريين للهجوم.

 

الجدير بالذكر ان المنتخب الوطني الأول قد خسر من نظيره الامريكي بثلاثية نظيفة في بطولة كأس العالم للقارات، وودع على اثرها البطولة بعدما خسر بشرف أمام البرازيل 3-4، وفاز على إيطاليا بطل العالم 1-0.

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
الجدير بالذكر ان المنتخب الوطني الأول قد خسر من نظيره الامريكي بثلاثية نظيفة في بطولة كأس العالم للقارات، وودع على اثرها البطولة بعدما خسر بشرف أمام البرازيل 3-4، وفاز على إيطاليا بطل العالم 1-0.

 

هي الناس دي بتعمل فينا كده ليه ؟!! :angry:

حرام عليهم دي خبطتين في الراس بتوجع ياناس .. :chair[1]: :chair[1]:

طيب إحنا كانت عقدتنا الشمال الأفريقي زمان .. دلوقتي بقت أمريكا معاهم كمان ...

ربنا يكرم حسن شحاته ويوصل بينا لكاس العالم لأننا أحق فريق افريقي بالوصول للمونديال ..

والجيل ده أفضل جيل لعب كرة قدم في تاريخ مصر ..

يعني مش ناقصنا حاجه بس تركز شويه لأن اللى جاي صعب جداً ..

 

وطبعاً أكبر غلطه لحسن شحاته واللى مش ممكن اسامحه عليها إنه ركني انا وديدو علي الدكه من بعد ما فزنا علي ايطاليا ... :laughing: :laughing:

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر
وطبعاً أكبر غلطه لحسن شحاته واللى مش ممكن اسامحه عليها إنه ركني انا وديدو علي الدكه من بعد ما فزنا علي ايطاليا ... :laughing::laughing:

 

 

هههههههههههههه

لية س كدة ياعم علاء لازم تعرف الناس اننا زعلنين من شحاتة علشان ملعبناش ماتش أمريكا ! كدة انت هتخلينى اقول للناس السر والسبب اللى خلى شحاتة ميلعبناش الماتش دة ؟ لانة خاف على المعونة الامريكية تضيع من مصر لو كسبنا امريكا وهو واثق من امكانات وقدرات البشنمهندس علاء فى الملعب واللى كان هيعملوا فى لاعيبة امريكا والاهداف اللى كان هيدخلها فيهم اما من ناحية ديدو فهو خاف لديدو يضرب حد من اللاعبين بتوع امريكا فيقول علية ارهابى وبيهدد امن امريكا ولازم يعتقلوة :chair[1]: وهى دى الاسباب ياعم اللى خلت حسن شحاتة يستبعدنا من المباراة دى :chair[1]:

 

ههههههههههههههههههههههههههه

شكرا حبيبى علاء ومنور الموضوع بجد

تم تعديل بواسطه ديدو

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

زائر
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..