اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب
صبحى احمد

الأزمة الهجومية للأهلي تتزايد باصابة فرانسيس

Recommended Posts

الأزمة الهجومية للأهلي تتزايد باصابة فرانسيس

francisdeo432_400.jpg فرانسيس لم يشارك بتدريبات الاهلي اليوم

 

أصبح النادي الأهلي في موقف لا يحسد عليه على الصعيد الهجومي بعد تضاؤل فرصة مشاركة مهاجم الفريق فرانسيس دوفوركي بمباراة اتحاد الشرطة القادمة .حيث لم يشارك اللاعب الليبيري في مران الفريق الاخير حسبما اعلن الموقع الرسمي للنادي الأحمر على خلفية اصابة اللاعب بشد بالعضلة الخلفية.

 

واكد مدير الكرة بالنادي الأهلي الكابتن هادي خشبه أن اللاعب يحتاج لراحة يومين على الأقل وهو ما يجعل فرصة لحاقه بمباراة الشرطة صعبة للغاية.

 

الجدير بالذكر أن بعد اصابة فرانسيس أصبحت الخيارات الهجومية للنادي الأهلي تقتصر على الثلاثي محمد ناجي جدو،محمد طلعت والمحترف اللبناني محمد غدار.

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

اول مرة من زمان يكتمل الاهلى ويلعب ب 11 لاعب ،، ما تش او ماتشين اللى فرانسيس غاب فيهم وكنا بنلعب 11 لكن معظم المباريات اللى شارك فيها فرانسيس كنا بنلعب 10 والفرقة التانية بتلعب 12 لان فرانسيس كان بيقف معاهم فى الدفاع واى كرة تجيله من لاعب او من الجون بتنقلب هجمة مرتدة علينا

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شار ك علي موقع اخر

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

♥ تسجيل دخول ♥

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

♥ سجل دخولك الان ♥

×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..