اذهب الي المحتوي
منتديات ياللا يا شباب

Marghany

Members
  • عدد المشاركات

    93
  • انضم

  • تاريخ اخر زيارة

كل منشورات العضو Marghany

  1. بارك الله فيك موضوع جميل وكلام اجمل .... تقبل مروري
  2. (من رأى منكم منكراً فليغيره بيده، فإن لم يستطع فبلسانه، فإن لم يستطع فبقلبه وذلك أضعف الإيمان) تقبل مروري
  3. بصراحه حاجه تكسف ياريت جات علي القمح بس تقريبا كده احنا كل حاجتنا مستوردة مفيش ف حاجه من البلد ... ده احنا بنموت موت بطئ ... بجد حاجه تكسف وتحزن :wink_smile:
  4. ايه يابرنس ده ...ده شعر ههههههههه لا بجد موضوع جامد أحب اقولك ان لو حبينا بعض هيبقي صعب علي الغريب انه يوقع بنا تقبل مروري
  5. السلام عليكم.... بصراحه موضوع جااااامد وعندك حق في كل كلامك وانت لخصت الكلام كله واهم حاجه في الي بيحبك انه يخاف عليك ويعرف مصلحتك فين انا عجباني اوي الحته دي لأن احنا بقينا دلوقتي كله بيقول يلا نفسي ومليش دعوه بإلي جنبي .... وعلي رأي المثل الي بيقول { يابخت من بكاني وبكي عليا ولاضحكني وضحك الناس عليا } تقبل مروري أخي
  6. مشكووووووور علي الخبر ..... والله الواحد نفسه المشاكل دي تخلص بقي ده وجع دماغ
  7. بسم الله ماشاء الله .... موضوع جامد ويفوقنا والله من الغيبوبة الي احنا فيها وعايشينها :wink_smile:
  8. روني ده حكاية هتكلم عليها الدنيا كمان 20 سنة بجد مهاجم ملهوش حل...... مشكوووووووووور أخي علي الخبر
  9. حمد الله علي السلامه وانا أقول المنتدي نور مره واحده معايا والجهاز اتهز من الفرحه
  10. حمد الله علي السلامه وانا أقول المنتدي نور مره واحده معايا والجهاز اتهز من الفرحه
  11. ههههههههههه بس مش ده بس الي هيحصل ده ممكن الرجاله تفرقع كده أصلي :wink_smile:
  12. أصلي يابرنس هوا ده الي هيحصل ويستاهلو ههههههههههه فكك منهم المهم احنا هنبقي ايه بعد كده
  13. هكتب أسمي طبعا جنب اخويا وحبيب قلبي يوسف أخويا الكبير (ASMAA)(عمرو دوام)(Dr abcarino) (92.كابتن ديدو) ( تقــــــــوى القـــــــلوب) (............) (أمة الله) (.......................)(......................)( ......................haimoudaneالشنقيطي) (......................)*(..رجل من الصحران.....................) (........................) (.............) (.............)(..........)(...............) (..............) (.................)(............)(.............)(.......... ...)(...........)(...................) (......... ...) (................)(ميت على قيد الحياة)(...... ...........)* (......... ...) (......... ...) (......................)(احمد سيف)(............)(.................)(...........) (............) (...............)(...............)(.............)(.........)(............)(نجمة الكتب) (.................)(...................)*(......... ...) (................)(...............)(...........) (................)*(....................)(...................)(...........) (.................)(...................)(حياتى من اجل ربى) * (. الرّام .)(...............)(...........) (................)(elmansy designe)(أبو مرغني)(.............)(.............) (.......................)(......................)( ......................)(................) (......................)(...............سجده........)* (........................) (.....................)(... - أنصاري -...) (عاشـــــــــــــــق الصــــــــــــــــداقه) (العزايزى)(Mr 7mada El-3atfy) (...............)(................) (............)(.............) (............)(.............) (..............)(...............) (..............)(...............) (................)(.................) (................)(.................) (NADA)(.آينور einour) (.........)(.........)(..........)(.........) (...........)(.........angel_of_mercy.) (مى مادى)( شهد )(دفء الأنس)(بسمة الأقصى.) (.المتحــديــة)(أم محمد) ( zoro_hf)(BLACK DREAM) (أبوتسنيم المغربى )(هاوى نت)(عبد الله عرابى)(طائر السكون) (وليد المصري
  14. تسلم ياغالي والله كنت محتاج للبرنامج جداااااااااااااا وطبعا لقيته في أجمل واحلي منتدي عربي
  15. السلام عليكم... موضوع جااااااااامد بس مفيش حد بيقدر يحكم علي نفسه لإن الي قبلنا قالو إعجابك بنفسك دي حاجه ترضاها ليك ومش يرضاها غيرك بمعني انك لازم هتشوف نفسك صح وكل حاجه تمام مفيش حد بيحكم علي نفسه انه غلط اي حد بيقول الي حولياهما الي غلط وبالنسبة ليا انا بهتم طبعا بكلام الناس حوليا الي بيقولي فيك حاجه غلط بفرح وبحاول أصحها وعلي رأي المثل يابخت من بكاني وبكي عليا ولاالي ضحكني وضحك الناس عليا .... وطبعا صفه الستر دي اهم حاجه لازم تكون بين المسلمين... ده ربنا امر بالستر
  16. موضوع جاااااااااامد وهقولكم خلاصه الكلام اوعى المظاهر تخدعك ولا كلمه حلوه توقعك ولا صاحب ندل يضيعك ولا عيشه مره تغيرك ولا قلب عشقته يحيرك ولا ناس حبتها تدمرك ولا غربه صعبه تكسرك ولا حبيب مخلص يخصرك ولا دمعت حزن تسهرك ولا كلمه تقولها تصغرك دى الدنيا لحظات والناس مقامات والزمن مسافات والحب كلمات :wink_smile:
  17. ايه الراجل ده ههههههههههه ده بقي اي كلام في اي اتجاه يام الحاج بس والله ميه ميه ناس مبدعة بطريقه جديدة وغريبه .. اشطه يابرنس
  18. السلام عليكم ... لاحول ولا قوة الا بالله .... ربنا يفك كرب جميع المسلمين وإن لله وإنا اليه لراجعون
  19. السلام عليكم ..... والله انا فرحاااااااااااان جداااااا للي وصل ليه منتخبنا والماتش ده ياجماعه يفرق معانا كتير دي مبارات العالميه بجد ... تخيل انك تعمل ماتش ذي الي عملته مع البرازيل في القارات وحظك يبقي أحسن وتفوز علي انجلترا في ويمبلي ده انا هعمل فرح هههههههه ... ان شاء الله منتخبنا قادر ويعملها وينسي الإنجليز الكوره والاعيبها وربنا يكرمنا يوم 3 نفرج الإنجليز والعالم كله ان احنا الأحق الي كنا نروح كأس العالم بدل البربر وقاطعين الطرق دول .... ادعو لمصر بالنصر ودايمااااااااا يامصر رايتك عالة وغالة ومش محتاجه كلام أكتر اني أقول . بـــــحبــــــك يامــــــــــــــصــــــــــــــر
  20. الله يسلمك ياغالي :)

  21. الله عليك يابرنس برناااااااااااااااامج آخر حاجه شكراااااااااا بالقوي
×
×
  • اضف...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, اتفاقيه الخصوصيه, قوانين الموقع, We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..